Välkommen till min nya blogg!


Hej!

Nu har jag länge funderat på om jag skall ge mig in på det här med bloggande. 
Varje gång jag öppnar datorn surfar jag förväntansfull in på Dear Martha och The Freelancer´s Fashionblog. Jag googlar regelbundet ord som 50´s hair, retro och kitsch och sparar bilder på hårddisken som en neurotisk galning. Jag älskar discount och skäms på inget sätt över detta - tvärtom! Jag kan inte ta en komplimang för kvällens tröja/väska/skor utan att nöjd och belåten informera om köpställe och exakta priset. Jag syr egna kläder men vet varken hur man syr efter mönster eller vad alla dom fina knapparna på maskinen är till för. Garderoben går snart inte att stänga längre med alla dom klänningarna jag samlar på mig, `bara den här....och kanske den där med´. Jag blir besviken om stamloppisen är utplockat och hatar när folk ska plinga på pianot och Hammond orgeln på vägen ut därifrån.
Du tycker kanske att vad jag skriver är ointressant, eller kanske blir du nyfiken, vem vet? I vilket fall som helst, trevlig läsning!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0